בניית אתר כחלק מאסטרטגיה של ניהול מוניטין באינטרנט

בניית אתר כחלק מאסטרטגיה של ניהול מוניטין באינטרנט

בשנים האחרונות חל שינוי ניכר בכל מה שקשור לפרסום, שיווק וניהול עסקים באמצעות שימוש ברשת האינטרנט.

מושגים כמו פיתוח, בניית אתרים, קידום אתרים, פתיחת פרופילים וערוצים ברשתות חברתיות, הפכו לחלק בלתי נפרד מקידום ושיווק העסק שלנו.

היום, כמעט כל בעל עסק מבין שבלי אתר אינטרנט תדמיתי ומעוצב שמשרת את הצרכים של הגולש במטרה לקבל את המידע אותו הוא מחפש, סביר להניח שנישאר מאחור ונפסיד לא מעט כסף. במאמר הבא בחרנו לעסוק בנושא קצת שונה והוא בניית אתר כחלק מאסטרטגיה של ניהול מוניטין באינטרנט. לפני שנתחיל בכלל להבין מדוע כדאי לבנות אתר, חשוב להסביר למה הכוונה כאשר אומרים ניהול מוניטין באינטרנט.

מהו ניהול מוניטין באינטרנט?

אז נכון שלרשת האינטרנט יש המון יתרונות הפועלים לטובתנו. יחד עם זאת, הרשת חושפת אותנו 365 ימים בשנה, 24 שעות בשבוע ולכן חשוב שהגולשים שמגיעים אלינו בדרך כזו או אחרת, יקבלו על העסק שלנו מידע חיובי. לפעמים, נמצאות בגוגל תוצאות שליליות שיכולות להזיק לשמנו הטוב אבל אין לנו יותר מדי מה לעשות עם זה, פרט לביצוע פעולות הקשורות לניהול מוניטין באינטרנט.

המטרה של ניהול מוניטין היא לקדם את העסק שלנו ואת מילות החיפוש הקשורות אליו באופן חיובי וכך ”לסלק“ את התוצאות השליליות מדפי החיפוש השונים. ועכשיו השאלה היא איך עושים את זה…

ובכן, יש כל מיני דרכים שמאפשרות לנו לנקות את התוצאות השליליות על העסק שלנו מעמודי החיפוש ואפילו יש דרכים למלא את עמודי החיפוש בתוצאות חיוביות. אחת הדרכים הללו היא פשוט לבנות אתר אינטרנט מקצועי. דרך האתר אפשר ליצור תוכן איכותי, להטמיע סרטונים ותמונות שיעודדו תוצאות חיוביות.

מדוע כדאי להשקיע בניהול מוניטין ברשת?

הרי אי אפשר להימנע מזה. כל מי שמעוניין בשירותים השונים שאנחנו והעסק שלנו מציעים יחפש עלינו מידע באינטרנט. גוגל מציג בתוצאות החיפוש מידע אשר מפוזר ברחבי הרשת בין אם מדובר במידע אמיתי או לא ולכן בשבריר אחד של שניה, כל המוניטין שבנינו, יכול להיהרס ובשביל זה קיים ניהול מוניטין ברשת. לקוח פוטנציאלי שמבחין במידע שלילי עלינו או על העסק שלנו, גם אם מדובר במידע שקרי או כוזב, יכול לגרום לנו לנזק בלתי הפיך וזו הסיבה שכדאי להכיר תהליך של ניהול מוניטין באינטרנט כחלק בלתי נפרד מבניית אתר, קידום האתר שלנו ושיווקו ברשת.

הרי לקוח או גולש שמגיע אלינו ומקבל מידע שלילי, פשוט יעבור הלאה, למתחרה שלנו וכנראה שגם לא יחזור אלינו בשום מצב אף פעם וזה הפסד נקי שלנו.

לעומת זאת, תוצאות חיוביות ברשת הפכו בימנו למרכיב אסטרטגי אשר עוזר לנו לבנות את שמנו הטוב גם ברשת האינטרנט וכך למנף את התהליך השיווקי והפרסומי בו אנו משקיעים.

השאר תגובה