מיתוג לעסקים באינטרנט

בשנים האחרונות כל עניין המיתוג האישי נכנס לתאוצה מתמדת, כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שברשת האינטרנט הם מייצגים את עצמם ועליהם להתנהג בצורה נכונה ברשתות חברתיות, להיות משתתפים פעילים בקבוצות דיון ופורומים, לפתוח לעצמם אתר אישי עם בלוג וכך הלאה. אלו לא פעולות מורכבות במיוחד שכל אחד עם קצת שכל בקדקודו יכול לבצע באופן עצמאי או בסיוע של חברה לפרסום באינטרנט ובניית אתרים.

לעומת זאת, כאשר מדברים על מיתוג עסקי, התמונה נעשית הרבה יותר מורכבת, בין אם יש לכם חברה קטנה עם שלושה עובדים ובין אם יש לכם עסק ענקי עם עשרות עובדים שונים, תמצאו שאתם כבר לא מייצגים רק את עצמכם, אלא גוף של ממש, וכאן חוקי המשחק כבר משתנים…

מיתוג לעסקים באינטרנט כולל את התחומים הבאים :

קידום במנועי חיפוש (SEO)

  • פתיחת אתר עם עיצוב מושך ואלגנטי שייצג את כל השירותים והמוצרים של העסק
  • פרסום ממומן בפייסבוק וגוגל
  • פעילות ברשתות חברתיות כגון פתיחת דף עסקיstudent-849826_1280

קידום במנועי חיפוש

כאשר אתם מקדמים את אתר האינטרנט של העסק שלכם, אתם נמצאים בתחרות מול עשרות עסקים שונים בתחום וכבר קשה לכם יותר להסתמך אך ורק על שיווק מפה לאוזן. לכן אתר האינטרנט שלכם צריך להיות מקודם בצורה הטובה ביותר ותקציב הקידום שלו יכול להגיע בקלות לכמה אלפי שקלים (סכומים שמי שממתג את עצמו אישית כנראה לא יוכל לעמוד בהם…).

קידום בגוגל יבטיח לכם מקומות טובים בעמוד הראשון וכך בעצם יהפוך אתכם למותג מכיוון שאנשים יקשרו את שם העסק שלכם לתחום אותו הם מחפשים ובנוסף לכך ייצור לכם תדמית של עסק איכותי ומתקדם (שהרי אחרת לא הייתם מגיעים למקום כל כך גבוה).

בניית אתר

מיתוג לעסק באמצעות אתר אינטרנט הוא תהליך מורכב יחסית שכולל בחירת שפה גרפית ייחודית (פונטים, שילובי צבעים, אייקונים וכך הלאה). בנוסף לכך, בחירת הדרך הטובה ביותר להציג את השירותים או המוצרים של העסק, בנייה נכונה של הניווט באתר ושילוב תכנים מושכים ומעניינים שמדברים אל הגולשים בגובה העיניים על מנת שלא ליצור תחושת ניכור.

אתר מוצלח הוא הכרחי לאחוזי המרה גבוהים והפיכת כל הגולשים שזורמים אליכם מאמצעי הפרסום השונים ללקוחות. כמובן שצריך גם להתאים את האתר למנועי החיפוש על מנת שיהיה אפשר לקדם אותו בקלות בגוגל ולממש את מלוא פוטנציאל הקידום שלו.

פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק

פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק היא פעולה שמשלימה את הקידום האורגני ומטרתה היא להרחיב את קהל היעד שנחשף למותג באמצעות פרסום מודעות ברגע שהגולשים מחפשים מושג שקרוב לעסק שלכם בגוגל או משיכת תשומת ליבם לעסק שלכם בזמן שהם גוללים את הפיד שלהם בפייסבוק (זאת על סמך תחומי העניין שלהם כפי שפייסבוק זיהתה קודם לכן). פרסום ממומן הוא חשוב ביותר, בעיקר בעידן שבו החשיפה האורגנית של עסקים הולכת ונעשית מאתגרת יותר ויותר.social-1319756_1280

פעילות ברשתות חברתיות

פעילות ברשתות חברתיות מתמקדת בפתיחת דף עסקי מושך עם תמונות כותרת ונושא הקשורות באופן הדוק לשפה הגרפית אותה בחרתם לעסק. כתיבת סטאטוסים מעניינים ומושכים, יצירת תחרויות וסקרים ושימוש באפליקציות שונות שמתחברות אל הדף (לפחות בפייסבוק). כל אלו הם כלים שיתנו לכם חשיפה אורגנית אופטימאלית גם בלי להוציא כספים נוספים על פרסום ממומן.

יחד עם כל היתרונות של פייסבוק, עליכם לזכור שאתם מייצגים את התדמית של העסק כולו. לכן הקפידו להיות סבלניים, לענות על שאלות לגיטימיות של גולשים בתוך הדף עצמו וגם דרך תיבת הדואר הנכנס (אפשרות נהדרת לתמיכה טכנית דרך האינטרנט מבלי להוציא שקל נוסף).

השאר תגובה