תפריט סגור

פרסום באינטרנט

בעלי עסקים רבים, קטנים וגדולים כאחד, החלו להבין את החשיבות העצומה של הפרסום באינטרנט. חברות שונות מציעים שירותים שונים אודות בניית אתרים, קידום האתר במנועי החיפוש, שיווק ופרסום ועוד. אין ספק כי ההבטחות השונות מסנוורים את עיניהם של אותם בעלי עסקים, שבסך הכול אינם מכירים את התחום כמו אלה המתיימרים להיות מומחים בתחום.

איננו אומרים שלא מומלץ לשכור את שירותיה של חברה מקצועית שתטפל לכם בשיווק ופרסום העסק שלכם באינטרנט, אך רגע לפני שאתם משלמים הון בעבור שירותיה של חברת אינטרנט, הכירו תחילה את אפשרויות הפרסום השונות:

פרסום ממומן בפייסבוק/גוגל:

שיטת הפרסום הזו נשענת על האמונה הרווחת שכסף מביא כסף. למעשה יש בה מן הנכון, מכיוון שפרסום ממומן יכול להביא עמו תוצאות מבורכות. על מנת לפרסם את המוצר/השירות שלך אתה כמובן צריך אתר אינטרנט או דף מכירה המציג את אותו מוצר או שירות. לאחר מכן תוכל לבחור מבין הפלטפורמות המומלצות ביותר לפרסום ממומן היום באינטרנט והן כמובן גוגל או פייסבוק. לכל אחת יתרונות וחסרונות ומה שמתאים למוצר/שירות אחד אינו מתאים לאחר.

בשתי הפלטפורמות הללו ניתן לפלח את קהל היעד, כאשר גוגל אפקטיבית יותר לעסקים שאת מוצריהם יחפשו במנוע החיפוש שלהם ואילו לפייסבוק היתרונות שלהם.

ניהול מוניטין בגוגל

קידום דף עסקי:

דף עסקי בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר כיום לקדם את העסק שלכם. כמעט לכל אחד כיום יש פייסבוק. השוק רווי באנשים שטרם נחשפו אליכם. באמצעות פרסום ממומן, עדכונים שוטפים של טיפים, תכנים, תמונות וסרטונים, תוכלו לבנות יחסים טובים עם קהל היעד שלכם. יחסים אלה יוכלו להניב לכם רווחים נאים כאשר לקהל שלכם יהיה קל יותר לסמוך עליכם ולרכוש מכם.

קידום אתרים אורגני:

אחת השיטות המורכבות ביותר, אך עם זאת שיטה שהיא כמעט חובה לכל עסק כיום, היא קידום האתר במנוע החיפוש. קידום בגוגל לעסקים קטנים הוא חשוב במיוחד. גוגל יכולה להראות לנו נתונים כמעט מדויקים לכמות החיפושים החודשית לכל מילה או ביטוי מפתח. הכלים השונים של גוגל, הניסיון של האנשים המנהלים את חברות הקידום או מקדם אתרים וחקר מילות מפתח טוב יכול להוביל אתכם, בעזרת מנוע החיפוש, להגיע ללקוחות חדשים ואיכותיים. חשוב לדעת כי חלק מכריע של קידום אתרים זה אתר טוב וכזה שמניע לפעולה. לצורך אתר כזה (במידה ואין לכם) מומלץ לפנות אל חברה לבניית אתרי וורדפרס שיודעת את העבודה. קיימת גם האפשרות לרכוש דומיין. לרכישה של דומיין כמה היבטים משפטיים, אותם מומלץ להכיר ולבחון לפני שאתם מקבלים החלטה לכאן או לכאן.  

דיוור אלקטרוני:

בשיטת הדיוור האלקטרוני משתמשים רוב החברות היום, גדולות וקטנות, מכיוון שמדובר בהוצאה שנתית שאיננה גבוהה במיוחד, אולם ההגעה אל הקהל שלכם דורשת יותר מאמץ. באמצעות חלוקת מתנות/מבצעים/טיפים שונים תוכלו לשכנע אנשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם. בזמן שהם שם, הם יוכלו לקבל מכם עוד מתנות, מבצעים וטיפים שונים ולבנות עמכם יחסים, להכיר אתכם ולסמוך עליכם.

 

נוסף על האפשרויות המצוינות למעלה, קיימת גם אופציה להשתמש במוצרי פרסום, וזאת על-מנת להישאר בתודעתם של לקוחות לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.