תפריט סגור

טיפים שיווקיים לצלמים

צילום חתונות

בשונה  מבעלי עסקים שלא תמיד יודעים איך לשפר את תדמית העסק שלהם בעזרת תמונות שכן לא תמיד יש להם את כל הכלים להשיג תמונות באיכות ברמה גבוהה וברזולוציה טובה ״שעוברת מסך״, לצלמים יש את היכולת הזאת כי הם אימצו לעצמם מלכתחילה את הכלי החשוב ביותר והוא היכולת לצלם בצורה מקצועית ולרוב גם את היכולת לערוך את הצילום כמו שהם היו רוצים. לכן, מכיון ורשת האינטרנט באופן כללי והרשתות החברתיות באופן ספיציפי הפכו לכלי המרכזי שבאמצעותו אנו עושים שימוש למטרות של חיזוק המותג ויצירת קשר בין המותג ללקוח, כדאי לנסות ולהבין את הפוטנציאל האדיר שיש היום בתמונות.

מחפשים חברה לצילום חתונות? >>

מלבד השימוש המושכל בתמונות בתוך הרשת הכולל בין השאר תזמון, עריכה נכונה ונראות, חייבים גם שיהיה קשר נכון בין התמונה לבין המלל שאנחנו מוסיפים בין אם זה בקטגוריה בתוך האתר ובין אם בפוסט בפייסבוק או באינסטגרם. ככל שנחזק את הקשר בין התמונה למלל בין אם על ידי תיוגים, האשתגים, לוקיישן ובין אם על ידי קשר פשוט בין תמונה לבין מה שנאמר עליה נוכל לחזק את הרגש שנוצר בזמן שהגולש צופה בתמונה וזה טיפ שיווקי מספר אחד, הרי בכל זאת תמונה שווה המון מילים לכן גם לא חייבים להגזים עם המילים, אבל כן כדאי שבמידה והרעיון המרכזי כלומר המסר לא עובר עד הסוף דרך התמונה, נוכל לחזקו.

טיפים נוספים שיסייעו לכם למנף את דף הפייסבוק או עמודי אתר האינטרנט שלכם בצורה הטובה ביותר הינה למקד את מה שאתם מעלים לקהלי היעד ותמיד לחשוב לפני שאתם מעלים משהו למי זה מיועד. הרי אם אתם בעצמכם לא יודעים למי התמונה, הסרטון או המלל מיועדים, למה שהגולש ידע?

לכן, הפנו את התמונה למי שהתמונה רלוונטית לו בין אם זה זוג שעומד להתחתן, משפחה שעומדת לארגן בר מצווה, אנשים שמעוניינים לארגן מסע לפולין או כל דבר אחר שבו אתם רוצים להתמקד וכך תזכו בקהלי היעד שלכם בצורה הטובה ביותר.

במידה ואתם משלבים מלל יחד עם התמונות שלכם, חשוב להקפיד על מלל רהוט, איכותי כזה שנכתב בגובה העיניים וכולם יכולים להבין אותו. ניתן גם לשלב כל מיני טכניקות צילום שכן היום הצילום הפך להיות חלק בלתי נפרד מהפעולות היומיומיות שאנו עושים וזה יכול מאוד לעניין אנשים להתעניין בכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.