ברודקאסט – מדוע נח יותר לבצע ניהול לקוחות באינטרנט

ברודקאסט ניהול לקוחות

ניהול לקוחות הוא מושג חשוב מאוד בתחום העסקים. המושג ניהול לקוחות מתייחס לניהול ומעקב אחר כל ההתקשרויות עם הלקוח, ברמת הלקוח הבודד וברמת הניתוח הכללי. לפי המומחים של ברודקאסט ניהול לקוחות הוא דבר חשוב מאוד עבור העסק והוא מגלם בתוכו כמה תועלות חשובות מאוד:

  1. היכולת להעניק ללקוח הבודד שירות יותר טוב – כאשר יש לכם מערכת לניהול קשרי הלקוחות אתם יכולים לתעד את כל ההתקשרויות עם הלקוח. באיזה תאריך ביצע עסקה, בעיות שהוא דיווח אליהן, שירותים נוספים שהוא התעניין ועוד. במצב זה בכל התקשרות עם הלקוח תוכלו לראות את כל ההיסטוריה שלו ולהבין אותו יותר טוב. אם למשל ללקוח ישנה איזה בעיה הוא לא צריך לספר את כל ההיסטוריה, הכל מופיע לכם במערכת.
  1. היכולת למכור יותר ללקוח הבודד – כאשר יש לכם מערכת לניהול לקוחות אתם יכולים לשפר את המכירות ללקוח. בעזרת המערכת אתם יכולים לנתח את הרגלי הקנייה שלו ולבנות עבורו מבצעים או להציע לו מוצרים משלימים במטרה להגדיל את המכירות שלכם.
  2. יצירת קשר אקטיבי עם הלקוח – בעזרת מערכת לניהול לקוחות תוכלו ליצור קשר אישי עם הלקוח באופן אוטומטי. אולי נשמע כמו סתירה פנימית אך זה בהחלט אפשרי. לדוגמה כאשר המערכת שולחת שובר מתנה לכבוד יום ההולדת של הלקוח, זוהי פנייה אישית אשר נעשית באופן אוטומטי.
  3. היכולת להגדיל מכירות לכלל הקהל – מערכת חכמה לניהול לקוחות יכולה לספק לכם מידע סטטיסטי ממנו תסיקו מסקנות אשר יסייעו לכם לקבל החלטות שיווקיות ברמת המאקרו.
  4. מידע תומך החלטות ניהוליות – כל מידע שאספתם על הלקוחות או שהם נידבו עבורכם שווה זהב. אם הבנתם את המידע וניתחתם אותו נכון תוכלו לקבל הרבה החלטות ניהוליות המבוססות על מסקנות מערכת ניהול הלקוחות.

החשיבות של ניהול לקוחות היא ברורה עבר כל מנהל של עסק קטן או גדול אך השאלה היא כיצד לנהל את הלקוחות בצורה היעילה ביותר אשר תיתן לכם תוצאות. די ברור שזה חייב להיעשות בצורה ממוחשבת ולא באמצעות דף ועט. אך כמו גם בתחומים אחרים, המערכת עובדת טוב יותר בענן, כלומר מערכת לניהול לקוחות באינטרנט. כאשר המערכת נמצאת באינטרנט המנהלים יכולים לקבל גישה בכל זמן ובכל מקום ולקבל תמונת אמת של מה שמתרחש במכירות. באמצעות האינטרנט המידע מסונכרן כל הזמן וכל הגורמים הנוגעים בדבר יכולים לגשת למידע תמיד ולבצע את עבודתם.
גם מבחינה טכנית יש יתרון לעבודה בענן. כך אתם לא צריכים להתעסק בהתקנות ופתרון בעיות טכניות. אתם משתמשים במערכת בדיוק כפי שאתם גולשים בכל אתר אינטרנט אחר. מאחורי הקלעים או מאחורי השרתים ישנו צוות המטפל בעדכונים וכל העניין הטכני, אתם לא צריכים להיות מודאגים.

מערכת לניהול לקוחות באינטרנט של ברודקאסט נותנת לארגון הרבה ערך מבחינת היכולות שלה אך גם יש לה יתרון ברור מבחינת העלויות. מודל התשלום התקופתי המאפיין שירותים מסוג זה הוא הדבר המשתלם ביותר עבור העסק.

השאר תגובה