מיתוג מחדש – מה זה ולמי זה מתאים?

מיתוג מחדש

מיתוג הוא תהליך אשר במרכזו חברה או עסק מגדירים את עצמם מול קהל היעד, כאשר תהליך מסוג זה נועד לקדם את החברה, לחשוף אותה מול קהל היעד שנחשב המרכזי של העסק בזמן שמיתוג נועד לשקף את התכונות המרכזיות של עסק כמו למשל: זול, יוקרתי, מהיר, עממי, מדבר בגובה העניים, אמין ועוד.

כאשר מבצעים מיתוג בצורה נכונה יכול העסק החדש להמריא מעלה.

אבל מה זה מיתוג מחדש? למי הוא מתאים?

רבים אינם יודעים אבל כלל החברות הגדולות והעסקים הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם הם כאלה שעוברים בכל פעם מיתוג מחדש.

חברות גדולות עוברות מיתוג בכל חמש שנים לפחות בעוד שישנן כאלה שעוברות את התהליך בשל הרצון להשתפר ולהתעדכן, בעוד שיש כאלה שעוברות תהליך כזה משום שהעסק חייב שיפור.

אבל מה עושים במיתוג מחדש?

מיתוג מחדש מיועד לבעלי עסקים אשר רוצים להגדיר את העסק שלכם מחדש אל מול הלקוחות. מיתוג כזה מאפשר לעסק להמציא את עצמו מחדש, לשדר קו אחר ללקוחות, לפנות בטון ושפה אחרים ולבצע מעין מהפך לעסק.

 מיתוג מחדש מתבצע בשלל דרכים ביניהן:

  • ניהול מוניטין – באמצעות דחיקת פרסומים שליליים אודות העסק יכול בית העסק ליהנות מפרסומים חיובים המתפרסמים באמצעות חברות מקצועיות למיתוג עסקים.
  • עיצוב אתר – אתרים שאינם מעודכנים, אשר מעוצבים ברישול, שלא נגישים ללקוחות ואינם מאפשרים גלישה נכונה: הם כאלה שעוברים שדרוג ושינוי מהותי בזמן מיתוג מחדש.
  • פרסום בצינורות הנכונים – לאחר שחברת המיתוג בונה אסטרטגיה עבור הלקוחות שלה, משמע העסקים והחברות השונות: היא מבינה מיהו באמת קהל היעד כיצד פונים אלחו ובאיזה צינורות יש לפנות לקהל היעד.
  • ריענון המותג – מותגים שסובלים מכבדות, העדר עדכנות, מראה מיושן ועוד, זוכים למיתוג מחודש על ידי לוגו חדש, עיצוב אתרים, בניית מוניטין בצורה נכונה, חידוש מערך השירות, ריענון פני העסק ועוד. בכך ממתגים את עצמם העסקים בצורה טובה.

למי מתאים מיתוג מחדש?

פעולה שיווקית זאת מתאימה לכל בעל עסק, חברה או ארגון אשר מרגיש כי העסק שלו מפסיק לייצר רווחים, כי הוא דורש ריענון או שמא הוא כזה שמקבל הרבה תלונות מלקוחות.

במידה ואתם חווים בעסק שלכם תחושה כזאת – חשוב על ידי חברות מקצועיות לבצע מהפך ו'מתיחת פנים' בעסק שתקנה לכם את הדרך הנכונה לשווק, לשרת לקוחות ובכך עם הזמן גם להגדיל פניות ורווחים.

השאר תגובה