הקשר שבין SEO לבין ניהול מוניטין ברשת

SEO וניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת הוא מושג די ידוע בעולם הפרסום והשיווק, ולא רק. מדובר על האופן שבו אנחנו מוצגים ברשת, ובייחוד בגוגל. בעולם שבו ניתן לפרסם כמעט כל דבר, זה לא מפתיע ברבים מגלים אזכורים שליליים על עצמם או על העסק שלהם. מה עושים? דוחקים תוצאות שליליות, מה שמתבצע באמצעות תהליך SEO מושכל.

ניהול מוניטין

כפי שניתן לראות לניהול מוניטין ברשת יש קשר ישיר לקידום אתרים אורגני, ולו בשל העובדה שכדי לדחוק תוצאות שליליות, חשוב לחזק בגוגל את התוצאות החיוביות, כך שהן אלה שיופיעו בראש מנוע החיפוש. יש לא מעט חברות שמעניקות שירותי SEO ולצידם גם שירותי ניהול מוניטין, כשאחת מהן היא חברת REGO המתמחה בקידום אתרים.

עבודה הSEO שניתן לבצע בתחום היא רחבה, ולרוב היא מניבה תוצאות מהר יחסית. חברת קידום אתרים תפרסם בעבורכם מאמרים חיוביים ברשת, כאלה שעברו אופטימיזציה והם ידידותיים למנוע החיפוש. כמו כן, סביר להניח שהם יפרסמו ידיעות חיוביות באתרי חדשות גדולים ובמקומונים, מה שעשוי לחזק את המוניטין החיובי שלכם. לצד הפעולות הללו, ניתן גם לבצע בניית קישורים, ולחזק את המאמרים החיוביים – מה שיסייע לדחוק את התוצאות השליליות באופן ניכר. נוסף לכך, ניתן לפתוח ערך בויקיפדיה, זאת בתנאי שהערך איכותי כמובן ויחזיק מעמד בפלטפורמה לאורך זמן.

מה עוד אפשר לעשות?

מלבד חיזוק התוצאות החיוביות ודחיקת התוצאות השליליות, יש כמה פעולות שניתן לבצע גם באופן עצמאי. ראשית, ניתן לפנות לבעל האתר שבו פורסה הידיעה השלישית ולבקש להסיר אותה. כמו כן, אם בידיעה ישנם פריטים אישיים שלכם, יכול מאוד להיות שאם תבקשו מגוגל הם יסירו את התוצאה מהחיפוש שלהם.

יתר על כן, מוטב לחפש אחר שיתופי פעולה עם מקומונים ועיתונים, ולהתראיין לשלל אמצעי תקשורת שונים. השם שלכם יופיע בכתבה, וזה בהחלט יעזור.

שנסכם?

לקידום אתרים אורגני יש חלק בלתי נפרד בתהליך של ניהול מוניטין ברשת, ועל כן, אם אתם זקוקים לדחיקת תוצאות שליליות בגוגל, מוטב שתפנו לחברת קידום אתרים מקצועית. בהצלחה.

השאר תגובה