האם ניתן לדחוק תוצאות שליליות לבד?

לדחוק תוצאות שליליות

ידוע שנוכחות דיגיטלית ברשת היא חיונית וחשובה, ולו כי רבים מבצעים חיפושים בגוגל מידי יום, אבל מה קורה כשחיפוש השם או העסק שלנו מעלה אזכורים שליליים ברשת? האם ניתן לדחוק אותם באופן עצמאי? אספנו מידע בנושא.

ניהול מוניטין

לא מעט אנשים נוהגים לבצע חיפוש במנוע החיפוש, לרבות חיפוש על אודות אנשים ספציפיים, בין אם מדובר באדם שמעוניין להעסיק עובד ומחפש מידע אודותיו ובין אם מדובר בלקוח פוטנציאלי שמחפש שירות של בעל מקצוע. מכאן, בהחלט ניתן לומר שחשוב שהמוניטין שלנו ברשת יהיה חיובי ולא יופיעו אזכורים שליליים.

האם ניתן לעשות זאת לבד?

חשוב לומר שניהול מוניטין הוא תהליך לא פשוט, והוא עשוי לקחת זמן. יש לא מעט דרכים שבאמצעותן ניתן לדחוק את התוצאות השליליות, ופה נעצור להמליץ על קריאת 10 טיפים בפוסט של עידן בן אור, ולו כדי שתוכלו להבין מהן הפעולות שיש לנקוט כדי לנהל את המוניטין שלכם ברשת.

אבל האם אפשר לבצע את ניהול המוניטין לבד? בגדול כן, אבל שוב – מדובר בתהליך במהלכו תצטרכו לפנות ללא מעט אתרים, לשלם למתווכים, לאתרי חדשות ולכותבי תוכן על מנת להעלות תכנים חיוביים ברשת והמלאכה עוד מרובה (וכרוכה בלא מעט שלבים), ולכן מוטב ואף רצוי לפנות לבעל מקצוע בתחום (מקדם אתרים).

מה אתם יכולים לעשות?

ובכן, אם יש תחום שבו אתם בעלי סמכות, ותוכלו להתראיין לאתרים שונים ולחלוק מידע – עשו זאת. כל אזכור חיובי שלכם ברשת עשוי להועיל, ולכן כדאי לקחת חלק (גם אם מדובר בהתנדבות) בכתבות גדולות ולהתראיין לאמצעי התקשורת. רק וודאו מבעוד מועד שאכן יזכירו את שמכם יותר מפעם אחת במהלך הריאיון הכתוב.

דבר נוסף שתוכלו לעשות זה לפרסם סרטונים מקצועיים ביוטיוב, הכוללים טיפים מועילים ומידע חשוב על נושאים בהם אתם בקיאים. כמובן שעליכם לציין בכותרת הסרטון את שמכם, ולו כדי שהסרטון יעלה בתוצאות החיפוש.

 

שנסכם? ניתן לדחוק תוצאות שליליות לבד, אך בשל העובדה שמדובר בתהליך לא פשוט שכרוך בכמה וכמה פעולות, עדיף יהיה לפנות לבעל מקצוע בתחום שיוכל לעשות זאת בעבורכם. בהצלחה.

השאר תגובה